Nog maar 2 weekjes, voordat ik weer naar huis ga..

24 juli 2016 - Bohol, Filipijnen

Tweede weekje reizen zit er al op, en wat heb ik veel gezien.

Maandag zijn we naar een groot winkelcentrum geweest, in cebu city. Ze hadden daar erg veel kleding winkels en bekende merken, heel leuk om een keer te shoppen! Wel heel raar om de prijs te zien, alles lijkt namelijk super duur, totdat je het om rekent.
Dinsdag zijn we naar een museum geweest, alleen dit was niet heel veel bijzonders. Leuk om te zien, alleen er zat geen logica in, want het ging over heel veel verschillende landen en verschillende jaartallen. Dinsdag avond heeft Anne haar nichtje op gehaald, die reist met ons mee.
Woensdag zijn we naar een tempel geweest en hebben we een middagje in een park gelegen.
Donderdag zijn we richting bohol gegaan, dat is een ander eiland naast cebu. Toen we daar eenmaal een hostel hadden, hebben we scooters gehuurd en zijn we rond gaan scooteren, richting een strand.
Vrijdag zijn we naar een ander plaatsje in bohol gegaan. We hadden al een hostel in gedachten, dus zijn we daarheen gegaan. We moesten vanaf de weg nog een kwartier lopen, in de bloedhitte. Toen we eindelijk een bordje van het hostel zagen, waren er super veel trappen, waar we naar beneden moesten. Vreselijk was dat haha, goede work out gehad dus! Ons huisje die we hadden, was helemaal aan de andere kant, dus we moesten daarna nog een stuk lopen. Het zag er wel echt ontzettend mooi uit, en de mensen waren heel vriendelijk.
Zaterdag hebben we weer scooters gehuurd, en zijn we naar de chocolate hills gegaan. Heel mooi uitzicht, maar ook ontzettend toeristisch, wat best jammer is (ookal zijn wij ook toeristen haha).
Vandaag zijn we weer terug gegaan naar de andere kant van bohol, waar we al eerder waren. Wel in een ander hostel nu, en hier zitten de anderen van onze groep ook!

Morgen gaan we naar een ander eiland toe, en gaan we daar ook allemaal leuke dingetjes weer doen.

1. Sandra:
    24 juli 2016
    Nog heel even genieten voor jou, dan met vliegtuig naar huis. Ik kan bijna niet wachten !!!!!