Eerste weekje reizen er alweer op zitten.

17 juli 2016 - Cebu City, Filipijnen

Nou, ons eerste weekje reizen is al voorbij. Wat ging dit snel zeg..

Samen met Luuk en Iza heb ik gereisd deze week, helemaal richting malapascua. Een klein eilandje ten noorden van cebu. De reis duurde 2 dagen, lange boot tocht gehad en een bus reis van 11uur. Rest veel moeten wachten totdat we verder konden.
Maandag kwamen we dan toch echt aan op malapascua. Stralend blauwe lucht, bloedheet en ontzettend mooi! In de avond zijn we bij een bar gaan zitten om mn verjaardag te vieren, paar cocktailtjes gehad. Rest van de week lang op het strand gelegen, nouja eigenlijk vooral in het water want het was te heet op het strand. En een heleboel cocktails gedronken. Bij een bar was het namelijk vaak 'happy hour', dan waren de cocktails helft van de prijs! Daar waren we dus iedere avond te vinden haha.
Donderdag zijn we gaan snorkelen, mooie dingen gezien, alleen helaas niet zo mooi als op palawan. In de avond zijn we met een paar mensen die we daar ontmoet hadden gaan zitten bij een bar. Super leuk was het daar, veel gelachen met hun en lol gemaakt.
Zaterdag ochtend zijn we weer weg gegaan met een van de jongens die we daar ontmoet hadden, hij is met ons mee gereisd richting cebu. Daar hebben we een hostel gevonden om te kunnen slapen. Was een erg leuk en gezellig hostel, we sliepen met 12 personen op een kamer, allemaal uit verschillende landen!
Vandaag hebben we de rest van onze groep weer gezien, waar ik de andere 3 weken mee ga reizen.
Wij zijn met z'n 3en naar een ander hotel gegaan, waar we nu dus zijn.

Het besef dat ik over 3 weken weer thuis ben, is echt super raar. Het lijkt echt alsof ik er nog maar net ben.

1. Jurgen:
    17 juli 2016
    Tijd vliegt als je lol hebt. Geniet maar lekker na die stage tijd. Vraag maar om een paar recepten. Dan kunnen wij ook eens genieten van Philipijns eten.
    Papa